琴日校運會終於完左la
好開心ar
初3乙贏曬la~
叫到我把聲到沙曬
又5系自己羅獎 都5知點解甘開心
---------------------------------------------
5知講咩ar
今日起身好累
5好旭lor~~
累 累 累
今日系我同佢1齊半年ge日子
唉....冇同佢講野幾日la~
留CM吧
今日7點俾ar妹叫醒左
換好33就落去m記食mom*2
見到好多老師同FD
過左1陣
我條女黎左
(傷心)5系穩我
and Th3n我買完野就行去同我條女傾計
8點幾去到運動場
好悶lor~
坐左陣就行開幕式
跟住就開始比賽
我地冇咩點睇比賽
成班系度穩人簽名
我有幫佢地簽ga ^3^
12點幾就走人 去食mom*2
買左個ch0c0laT3木槺布甸(ar Y0話要1齊食ga)
1點幾就翻到運動場la~
坐定定之後就系度食戈個布甸la~ 好好味ar
食完就要開工la~(計時)
跟住4點半就翻hm lor~
無聊ge1日
聽日都系甘~
班服:
(5系系我間房影ga)
留個你寶貴ge cm ar THz!!!
5知佢近排做咩la
好耐冇穩我la~
唉...同佢ge感情好似淡左
今個月系我同佢1起半年
5知佢記5記得呢
好希望2月14可以同佢過
---------------------------------