今日考化學同英文
化學我驚會5合格ar
最尾戈2題計算題我識ga 不過就系D化學方程式記得5系好清楚
嗚嗚嗚...
英文呢 我就擔心閱讀理解 最尾第5條要自己霖ga 冇得抄
唉....
快D考完試
大家考試要俾心機ar
本身約好左去睇戲
點知搞搞下去到過晒鐘
睇5到
跟住就翻過乙水仔hea'
超無聊
跟住bubu同k!w!都來埋
過左冇耐 見到金鈿
吓死我地
跟住叫埋平平出來 濠妹都來埋
行下行下 撞到l3m0n h3ad
佢又跟埋我地1齊
跟住就去0k買野飲
買完就去到噴水池
過左好耐 又撞到副校
超黑仔
跟住又換地方 去左花城
超無聊 系度玩真心話大冒險 跟住花城要關門 又換地方
去左花城M記 食雪糕 食完 散埸
無奈