今日第1堂去左上周會
訓著左xd"
晏就因為要去聽中樂
S0隔離班叫外賣
順便叫佢地幫手買埋
食完就去聽中樂
1面行1面傾計
同咏恩anD小冬也
同咏恩傾左好多關於自己ge l0ver
HappY :)
咏恩都有講佢同佢babY ge野我知
咏恩 我下次同我babY去澳洲探你
我都要走lor~
2+準備學好D葡文
打好基礎
去到戈度就5怕la~
B!~留翻粒cm ar~
5留打PP
今日無咩特別
上P.3.跳高(背越式)
1跳就得左la~
HappY
物理測得都0k la~(我認為)
今日派左考試通知
第1日考中文同歷史
H31p~~~
想溫死人咩
_______________________________
聽日第1堂要去上周會
5知搞咩
晏就就去聽中樂
好Y3aH~~
5洗上堂
留翻個CM ar~
5該
好掛住你ar~
豬
好耐冇up B10g la~
近排發生好多事
我同佢散左
頹左成個星期
琴晚同佢好翻
好HappY ar~
佢話7月翻來
同我去玩
去HK迪士尼
仲要影我地k!ss ge ph0T0
好想快D到7月ar~
老公 老公
我愛你ar~