您到此一遊佐
◆□◢為佐你..○我願意付出☆◤
這是為你設的╳我的心情日記"
  
 
C1357860
暱稱: carmen
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-22
2010-05-28
給媽咪的一封信
2010-02-28
2010-02-26
文章分類
全部 (28)
心情 (14)
未分類 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 59
今日人氣: 1
累積人氣: 484
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 15 日  星期六   時晴時雨


重新用返Qooza 分類: 心情

                                                                                                                                                              哈哈哈

                                                                                                                                      我用返Qooza啦

                                                                                                                                 以後可以打兩個blog啦

                                                                                                                           因為之前唔記得左Qooza呢個密碼

                                                                                                                    所以好耐無打Qooza啦...............

                                                                                                           今日ge心情就好似今日ge天氣咁

                                                                                                   一時唔開心...一時開心.....感覺好唔自然........

                                                                                           最近成日都洛雨....搞到我好唔舒服啊.......

                                                                                   我最憎就係洛雨天...唔可以出街...唔出街係屋企又悶....

                                                                              唉...都唔知點好.......

                                                                         好耐無見你地啦..我d寶貝們...我好掛住你地啊....

                                                                 唔知你地有冇掛住我呢..我真係好想見你地....

                                                        好希望快d可以返學...因為我返學   就可以見到你地...

                                            我好期待9月1日開學啊...唔知你地期唔期待呢.........