Ami*sozai
♥×_s!u蚊*     
 
CARMEN13
暱稱: 小蚊*
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
◇聽日..
,◆*消失枕邊人,,很想...
◆生平【第3次】遲到...
唉~真系搞野= =
今日'''' ~怕羞...
文章分類
全部 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 13
留言總數: 12
今日人氣: 0
累積人氣: 818
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 20 日  星期二   晴天


◇聽日..
     

聽日我nA`珈珈`趙靖儀去海洋公園玩...

呵呵..h0其待Tim`!!

s0我今日要早訓-333-''

刊登時間:2007-02-21 12:03 AM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2007 年 2 月 20 日  星期二   晴天


,◆*消失枕邊人,,很想跟你熱吻_____◆"]
     

哇卡卡*

 

y0 y0`!!

 

今日我6點至訓nA`kA kA`!! 訓到冇幾耐`~ 就比人嘈醒左左-v-'' 隔一陣就打黎一次`-33-'' 冇得訓`>2< h0慘牙`!! 之後就同許嘉嘉牙`趙靖儀佢地去玩`!! well`做人要有D[京持]mA`!! 由其系女人xP'' 所以佢地等左幾個字...我先落去`~! 卡卡'' 比人罵>3<'' 之後去左M記食野` 吾洗我比錢$$` 多麼好>v< tHaN去左戲院諗住睇戲...點知`勁多人 >呠< 冇得睇T^T 跟住我地就去左屯門市中心行街nA`~仲買左隻介指唷`!! 0.0 kA kA = ]

刊登時間:2007-02-20 02:19 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2007 年 2 月 13 日  星期二   晴天


◆生平【第3次】遲到︴放假nA︱
     

哇卡卡=]

今日我實行左我生平【第3次】遲到xP;;;

真系爽!!!

7:30分至起身'''-3-'''

哈哈~

今日心情特別靚aR'''

7:30至起身~

仲要系返埋今日就放假隻xP;;;

【爽】【爽】【爽】『牙』

刊登時間:2007-02-13 08:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2007 年 2 月 11 日  星期日   晴天


唉~真系搞野= =
     

← ← ←自己整咖!!系咪好叻女nA'''= =

今日無野好講@@

不如比D圖你地睇下nA'''

↑↑↑↑↑

2個DJ= =

刊登時間:2007-02-11 08:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2007 年 2 月 10 日  星期六   晴天


今日''''~怕羞~
     

hEE`

激死我啦!!

有一個死人頭----鄭建邦!!

等介紹下先xDD'''

佢名叫鄭建邦,芳玲13~14碎,身高1米48~由於佢D成績爆差''s0''返左大陸讀''

聽講!!系個度有好多姣婆姣佢!![汁到啦佢xDD]

今日同佢去飲茶''

無啦啦彈張紙仔過黎~

魚!!!!

冇理佢~哼!!

就系咁'''

返龜~

注:遲D我會作D愛情小說出黎架!!

刊登時間:2007-02-10 10:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]