無心の國度
CAROL122
暱稱: ''*卡路+。
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
....
jhaye傷了
終於又夢見你了
無眠
2008-1-8
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 12
今日人氣: 17
累積人氣: 279
2007 年 12 月 14 日  星期五   晴天


成日都唔夠訓... 分類: 未分類

好眼訓...好眼訓...

今日竟然因為訓晏咗走堂

最近果幾日,只要一有地方放低個頭..

就可以訓得著了..仲要流口水...=口=!

似乎番工同番學ge時間..調配得有問題..

都唔知係咪因為精神過度緊張...

搞到日發惡夢,影響曬d睡眠質素..唉∼

要頂住,唔好病啊!!..我唔想打針!∼...

下個禮拜都係要鍚住下自己至得...哈∼

..香港之旅計劃中!!..搵酒店係咁麻煩的...!   

同埋...好唔好去天水圍呢?



意想不到的是.. 分類: 未分類

小斌,估到仲可以同你傾到偈..

雖然你仍然係愛理不理,成日我打n句你先得幾句

但最起碼,你有事會記起我..同埋需要我..

學樂文話齋,被記起係小幸,被需要係大幸

你同我講你同女朋友仔之間ge矛盾同埋你ge苦惱

我以為我會為你提起你ge女朋友仔而難過

曾經..的確難過過ga..最近竟然可以..幫你諗埋點解決,係咪我成功進化了?..哈∼

當你同我講「還是你最好」ge時候,我通過msn傳過去只得哈哈兩個字

呢句讚賞係咪黎得太遲?..你係我心入面佔ge比率仍然冇變..

只係..感覺好似唔同咗了..隔住一段距離,點都好d....係咪?

依家..我只希望你可以同你女朋友仔冇事la....

P.S. 小斌,唔知你ge生日係咪我災難日,年年都有事發生

  零六年,我失去咗一個...應該珍惜ge人..

  零七年,扭親腳...醫咗三個月..=_=#

  我已經幫你頂咗咁多呃運了,所以你無論如何都要比我快樂∼



2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天


12月10日 分類: 未分類

係少華兄車我陣時,我先留意到,佢同你好似

髮尾巒巒的,又有小小色,從背後睇,身型又似..

係果一刻,我真係好想攬實佢..將佢當成係你

哈...想je..最後都冇做到...始終..佢唔係你..

唔敢有太多親暱ge舉動,我好怕會引起不必要ge誤會..

唉..搞到同少華兄食早餐陣時..我異常咁安靜...

 

仲係好記得果次你車我過咗橋,係機場附近突然壞車..

你係前面推車,我係後面一直碎步跟住你..

果日好猛太陽,你推到流曬汗

你又有緊要野做,但都冇怪我..淨係扮曬嬲咁嘖嘖我兩聲就算

 

我係咪發現你ge好發現得太遲?

我係咪為你流淚流得太少?

好掛住你,但係..關於你ge野..

好似越想牢牢記住...就變得越黎越模糊...

我好怕,有一日,我會忘記你啊..



2007 年 12 月 10 日  星期一   晴天


12月9日 分類: 未分類

哈....係都要到淩晨先寫番前一日發生ge野∼..

workshop ge最後一日了,估唔到..我都要遲到...不過遲到好過冇到

只因要解決一個少男ge心事..我太偉大了..值得讚下..

但阿銀竟然話我..一早知道會遲到,所以情願更遲...你咁話我ga..衰野∼

  

哈...導師danny..其實我留意咗佢條褲好耐了,但係礙於個位置又真係令尷尬小小..

我怕俾人誤會我係咩咩..所以...偶然望下,再同阿銀一齊喪笑...無聊到極..

課題「從陌生到熟悉,從改變到適應;痛苦只是短暫的,凡事只要養成習慣就好」

唉...又諗起一d人..一d事....let it go...

workshop ge同學仔..同danny係度幫我簽簿仔..yeah..我本ayp不再空空如也

當然唔少得幫阿銀留下倩影la....哈..俾兩大猛男夾住..衰野...你d頭髮真係越黎越少了..=口=

 

workshop散場之後...就同阿銀搭車..我去聚龍軒,阿銀番歸...又係架巴士度喪笑...

唉..點解次次同呢件野出街,就要毀曬我多年建立ge淑女形象..

...哈..一個人係提督馬路度一邊聽歌一邊遊魂,仲幫人填埋一份form...

之後先等到個靚女登場...枉我特登帶相機出街,諗住同你影下相la..

你竟然拒∼絕∼我∼??...心靈受創...哼...我玩偷拍...

哈.....衰鬼..你望緊乜咁專心?

呵..原來係望住個阿叔係度剪牛雜..你睇你肥到....唔...仲食咁多野...

結果係...我同你..食完牛雜...又食多個火鍋....

慘了,連續食咗兩晚火鍋...我驚夢到個煲黎偷襲我...惡夢∼..怕呢∼



2007 年 12 月 9 日  星期日   晴天


我的,你們的 分類: 未分類
還在奢想,頹廢能夠編織美麗,日子,原來不是過的,而是用來耗的。
 
已經不記得何年何月何日,誰曾說過不會讓時間白白流逝
 
也忘記了,是誰的笑聲曾渲染了整個校園
 
現在,又是誰,每天啃著回憶當食糧,企圖回到從前
 
每天上上下下的一大段斜坡,本來應該感到熟悉的
 
為甚麼偏偏陌生..
 
厭惡來往不息的車流
 
厭惡...在身旁嘻笑談天的人
 
厭惡來自身上的一切厭惡
 
有誰在逃避甚麼麼?
 
刻意地選擇了別的巴士..
 
刻意地繞到學校的後門..
 
刻意地逃開了有你們的校園...
 
卻逃避不了關於你們的話題...
 
流言...蜚語...或長或短,或多或少..
 
比甚麼都沉重..負上了,卸下了,事不關己了
 
許多應該駐足的風景,經過了,錯過了...來不及了
 
看到了,不該看到的;聽到了,不願聽到的
 
忘記了,應該記得的;想起了,帶著悲哀的
 
有太多的太多,阻隔了我們..
 
當生命的影片要進入高潮時
 
你們缺席了...身旁的座位落空了..
 
如雷的掌聲,在另一個世界...
 
從此,我的是我的,你們的是你們的