今日,...嗯..正確一d黎講係尋日..
我去參加咗一個workshop....唔可以話冇乜得益ge..
個導師....Danny講得幾好ga....最起碼連日黎...抑壓係心入面ge野..輕咗..
今日都唔知咩事..我對住好多人將對朋友ge不滿都講曬出黎...
講到眼濕濕...忍!忍!忍!死都唔可以係度喊!..
Danny話...「點解你只係focus係一個朋友身上,或者係你focus緊人地ge時候,另外有人focus緊你呢?」
佢仲話...「朋友係一世ge...佢只係呢一刻唔理你,或者有小小忽略你,但呢個情況唔會一世ga嘛。
如果你真係離開佢,損失ge唔係你,而係佢,佢失去左一個以佢為中心ge好朋友」
或者..我真係俾咗太多壓力俾我身邊ge朋友了,佢地達唔到我ge要求..覺得辛苦先會離開我..唉∼
又或者,我之所以會覺得難過,係咪我將自己ge感覺睇得太重,忽略咗朋友??..
但我真係好希望...好希望....可以走番去從前....一切仲未變質之前....係咪已經太遲呢?
要改變人先要改變自己,要改善關係,要先從自己開始!...
Danny話ge「人望自己,就好似照鏡咁,只要退後一步,睇到ge野就會多好多....視野都會闊d!」
嗯..從今日開始,我要跳出自己ge灰色框框!.... |