好耐都無玩過blog啦,宜家睇翻好似囿D陌生。
睇翻之前寫開D日誌,覺得有好大感受,唔同心情睇翻D日誌,
感覺好唔一樣,同樣既系都宜家都系好中意他,
只bu過感覺唔同以前,因為已經知道他有了令一半,
其實芯系好難受,但系都要忍住,扮到無事甘。
9月19號晚,同他傾左一陣,唔知道開心定系更加傷心。
他講D野恏難聽,硪好難接受到,話我變曬。
我知道自己變左,但系有邊個女仔失戀後唔會變啊!
硪得更恐怖都有,只系自己做唔出遮,
今晚心情好唔開心,同佢傾計,我反而喊左出黎。
硪好壓抑自己情緒,唔想講他知道我還好愛他。
可惜硪都系講左少少出黎,讓他知道。
我覺得自己好似破壞人地感情甘,好賤格啊!
我從不喜歡做出甘行為,就算以前在一起過,
宜家分開左,都唔可以破壞人家感情。
今晚講左D自己壓抑好耐既說話俾他知道。
真系很不應該,唔想甘樣啊!講左反而更加辛苦!
喜歡一個人系無錯,錯系唔應該他有第二個時先黎講
我真系好癡線啊,越來越白癡,唔知道自己先點啊!
聽到他戀愛,芯很不舒服,好唔開心,好似嬲曬全世界。
同他傾計時我喊曬,我亦好傷心,真系掩飾唔到自己噶芯!
明明中意他,還要與他鬥氣,鬥鬧。系要氣死佢甘。
今次他可能系最後一次與我對話,以後都唔會有機會傾計啦!
今次同他傾計,唔氣死佢,都已經嬲死我。以後都唔會再有機會!
甘都好啦,起碼佢唔會再記得我系邊個,好好對佢宜家既伴侶!
我只可以好好祝福佢,永遠幸福快樂!只要他過得開心,我都會好開心!……cat
|