番埋今日就放假假也...巧唔想放牙!!
巧唔''寫得''得巧多多人喎..巧掛掛巧多人喎..>/\<
今日番到去..就要落去集隊也...>/\<我既最憎!!
早會講左爆多廢話牙!!悶爆牙...爆無奈''口羅''果陣!!
番到上去喲!!第一次上D&T牙!!之前聽佢地講話巧悶..
其實刀唔係牙!!個牙SIR講D野刀幾巧笑牙!/\/\
CHIN:冇作文俾miss chan..佢話要作500字喎!!采佢刀傻!!
集會:悶悶悶悶...禾係到訓教牙!!比蒙sir見到....捉左禾起身...>/\<
ENG:悶到係到反''口羅''唉...發生左一件慘慘慘事!!
牙敏敏整左禾落地...即走光牙!!禾頂...巧采冇人睇到姐...
唔係就殺左敏敏去!!個低B miss kong仲要捉禾起身喎!!白痴..
放學牙.....同爆孫..爆怡..爆包..之後又見到爆敏同爆...
佢地仲比個牙婆罵添...WAKAKAKAKAKA....死未!!
今日係悶悶既一日....刀唔豬可以做咩....
靜係豬聽日要番大陸....巧唔開針姐!!
今日禾刀狂見到李子樂牙...唉.....禾又做咩牙....
成個白痴婆咁...低B........!!
唔想係依到講咁多..刀豬冇可能...仲咁低B.....!!
|