今日唔豬幾點彈左起身喲................!!
之後牙妹去c醫生..牙媽問我屎唔屎c..!我話唔屎啦...!!感冒炸..!!
點幾果陣...姚打比我!!問我幾時出...!!
跟住我就即刻換33,梳梳頭...!!整到2點到啦....!!
去左俊宏軒等佢牙....之後我地就出左北江啦......!!
去到之後.....c到人刀冇粒/\/\正晒啦..!!
同佢行左陣...就去影相相牙...!!MMM....影得刀唔錯..!!
不過我1想再影多次....又捉左姚培我影...!!/\/\''
牙姚買左個袋牙....不過我睇唔岩...諗住聽日再去睇過..........!!/\/\
要走走哇....!!我地一冰食雪糕一冰行牙...!!巧味..!!/\/\
去到載鐵站..我仆街牙...不過唔係巧魚姐...!!
仆左之後...我自己仲狂係到笑添....痴線''
不過隻腳巧痛牙...!!魚晒牙..巧核特牙.....頂..!!
番到屋企喲.......!!狂做功課...!!做到成粒人仔刀痴痴地咁.....!!
到左唔豬幾點....同爆怡傾電電..!!
佢又拉左髮髮喲...!!巧多人刀整左喲...!!我1啦..孫啦..怡啦...冇KU...
今日無聊到爆牙...............!!
不過我發現左自己1樣野....放棄左佢....!!爽牙.../\/\
但我又發現左自己1樣野.............!!嘻嘻''
|