今日唔記得幾點起身喲.............!!''=3333333333333=''
之後就狂做功課..做到我死死下咁...!!
做到12點刀唔豬....感覺就巧似10點幾咁...!!=______=''
跟住又係到做做做....做到2點幾...!!又係咁..!!''傻左..=.=
連野刀冇食過..!!跟住牙媽行入黎..!!
叫我即刻食野..唔係就胃痛......!!
其實我刀唔係咁想食野嫁..巧冇胃口牙..!!不過唔食..牙媽又發癲..XD''
食完野之後...又係到做做做...果樣MATH既功課..!!唉......!!=___=''
果隻咁既死馬豬..!!又豬又馬咁..''頂你..比咁多功課做乜野牙..!!
不過我刀未做晒牙..!!''仲有小小..!!聽日番去先抄..!!/\/\''
又到左唔豬幾點..!!我就轉死性....係到拾房...!!
依家房房睇洛刀順眼巧多...../\/\''我真係乖喲............!!說笑吧!!
今日見到佢ON牙..!!同佢傾左巧耐牙...!!/\/\''
我話佢聽日就算C到我...刀唔認得我..!!
跟住佢話我化左炭刀認得牙/\/\''唔豬點解..!!同佢傾計巧開針嫁..!!
就黎情人節喇...!!MEME點過...!!
冇人愛的我..孤獨道過情人節..!!
看見別人的甜蜜..!!自己不禁妒嫉起來..''但我可以怎樣??
|