今日訓到11點幾牙..!!賴訓豬係禾喲......!!
之後同牙媽,爸去飲茶...!!/\/\''
番到屋企1點啦..!!開電腦同d人傾下計計..!!
之後牙道話又想同我,怡1齊出北江喲......!!/\/\''
牙道1c到我....就話我個頭巧似個傻婆咁喎..!!>/\<
之不過係c唔到隻眼姐...屎唔屎咁牙!!傷針傷針..!!
2點我地約巧晒啦....!!我地去影相相牙..!!
仲要係狂影狂影喎......!!影到傻左咁....!!
番到屋企就要即刻出去.......>/\<頂..!!
去到親戚到......我頂牙!!
果個唔豬乜乜既表姐...無啦啦係到狂同我講野....我頂..!!
狂係到問我..有冇偷偷地拍拖牙..d成績點牙..........
你係我牙媽咩..問埋咁多野做乜姐..仆你個街..!!
11點果陣..番左屋企lu..../\/\''
開番我粒電腦喲..!!我見到佢on牙...!!/\/\''
不過冇add佢牙...我驚佢會覺得我有小小煩....!!
不過c到佢on...我已經巧開針喇............/\/\''
|