今日..一早返到學校,等到九點鐘左右.坐旅遊車去橫琴,落車過關.再上車.再落車過關..再上車去海泉灣...行程係超煩..十一點鐘左右去到..一到步...眼前見到一座嚇死人嘅六十米跳樓機同時速過90公里嘅過山車= =...小弟有畏高症傢..玩唔過,,最後都係睇人地玩..佢地玩完過山車再行左去一到係個泳池..成班女同學玩水上波波..吹漲左個波之後入兩個人入去玩果隻..我就同個fd玩水上人力單車..超累..另外兩個玩獨木舟..頂佢地玩晒水..一下fu晒d水過黎..濕晒..上岸之後同另一個fd走左去租電單車玩...三個輪ga...但係超慢部車= =..時速10米.. 按金200蚊 租20蚊半個鐘.. 玩完之後食飯.. 味道普通..再去玩碰碰車,,自問技術一流..多數係我撞人唔係人撞我.. 玩完去坐海盜船..第一輪好普通,,唔怕有離心力..第二輪我班有個女仔玩晒野..狂屌個技術人員..叫佢整個90度咁高..好彩我地成班男仔唔怕...班女仔超驚..個個都合晒眼..帶頭話玩勁d果個都怕到死...最後再玩多一次碰碰車..今次又係咁勁...四男三女..男仔叫東南西北..女仔叫中發白..哈哈,, 全部男仔目標都係中發白..撞到佢地叫晒求命咁..最後坐車返澳門..好累啊!!!!!
|