今日朝早返左學校又請假... 原因: 整傷左隻右腳,,之後返屋企 中午突如其來,,一位曾經好同學好朋友的電話打過黎, 心諗有咩事呢!? 原來係四哥 我之前做野果到請食飯 佢問我去唔去 ,,當然去啦..咁耐冇見面.. 六點半左右同輝 傑去打機 打到七點幾就行左去佢屋企 等左一陣 坐電單車走人.. 去新馬路果間四哥小食3食飯,, 成班啊姨 啊叔都黎晒.. 又點會少得我地班細啊 ,,一台十一人左右 老闆娘整左前前後後十五碟餸,,食死人 之後個fd食左杯九江 即刻轉晒聲氣,, 連啊姨都玩 最緊要連一個唔識飲酒 半世紀嘅啊姨都灌,, 個啊姨飲左10毫克都冇...貓左 笑死我 果條友就狂飲狂灌 人個打十個都有... 玩到十點鐘左右就閃人
|