今天..是我親戚的大日子..老表結婚..一朝早就坐私家車去乙水仔..等新娘去新郎屋企...之後九點半左右黎到.. 上到屋企就黎個中國禮儀...敬茶比長輩....之後收金器<-個新娘..搞完一輪大戰之後..(三十幾四十個人係一間屋企- -..超混亂)落左樓下食野..之後去漁人碼頭影相....影左粒零鐘左右..歸家...等到三點三左右坐車去高士德教堂...觀禮,,,場面超感動..睇到我差點兒哭起來...注:係感動,,之後一輪儀式完畢之後..大食會開始..食啊食...6點鐘左右,,坐新郎(老表)d兄弟部車去漁人碼頭飲, 嘩..個廳大得叫救命..(五十台酒席)一台十二人,,自己諗下有幾大.. 注:仲有一台坐60人嘅長方形大長台...好正,,之後等人齊..狂影相,,影完又影...到8點鐘左右..食得..唔錯..幾好味,, 食到12點鐘左右先走人..最後返黎屋企...超眼訓,,, (本人第一年著西裝)
|