今日去飲... 野食就一般般啦.. 經過一輪嘅野食之後.. 過左好耐好耐.. 途中有獎品.. 最後送八佰半代金卷,, 之後個姐姐仔講左個rumber係67定76 原來係我老豆中獎.. 200蚊代金卷, 最後比我啊哥攞左= =.. 我一蚊都冇..算啦,, 有得食就好,下個星期仲有三日就放假.. 但係其實得兩日係返學 一日係返去食大食會.. 大食會果日返唔返都得 本人已經諗過.. 果日唔返.. 係屋企訓教好過