主题:
耀揚比賽
煮腳: 人稱打不死小神童(湯業輝)
中午2點幾去到耀揚
人山人海
比賽四場
打不死小神童賽第一場
同佢打果個係香港仔
眼見得個高字
正式到3點正開始比賽
比賽前當然影返張遺照
之後就開始比賽
打不死小神童好臭當時
成身都係d死人泰拳神油
第一回開始
雙方好似殺父仇人咁
你踢我兩腳我食返你食一拳
之後開始玩雙擈
好明顯第一回合係我地嘅打不死小神童處於優勢
但係話晒第一次比賽
兩人都一開始用盡全力
第二回合話咁快又係我眼角出現
今個回合打不死小神童開始冇晒力..點解..因為佢平時打飛機打得多
今個回合好明顯係香港仔略勝一籌
其中回合佢班同學仔都好勁..成班都學左獅吼功
其中幾個仲勁..係咁叫打死佢.打死佢.咁易死澳門街死左好多人啦
第三個回合又開始
今個回合兩個都開始處於半死狀態
個香港仔都幾中意用腳
好彩半死狀態嘅小神童都用左佢嘅絕招摩打手&旋風腿
經過一番龍爭虎鬥之後今個回合又係小神童略勝一籌
最後一個回合..傳說中嘅獅吼功傳人出山
就是本人
一聲最後一個回合..出盡十六年奶水之力打啦
不過小神童好似hi左野咁..最後一個回合係咁拜山(仆街)
又一聲:起身..防守..護頭
全場人都唔夠我大聲..無法子..老子食過夜粥,係大聲d
最後十秒..九秒~五秒..二秒..鐘聲響起
之後等結果
話晒第一次比賽..輸左
不過..掌聲雷雷
最後好多人都話..算係咁啦 第一次..無疑問係出盡奶力
不過後生細仔..大把機會..
今次唔得..等下次,, 古語有話 邊到仆街邊到起身
第一次攞經驗..第二次一定得
之後果三個回合都係甲乙丙丁
唔講..晒力打
|