今日本來諗住好開心,,因為可以返學食pissa大食會,,點知懶床.到10點半左右..打電話問同學..佢話送左黎啦d野食, o mygod,之後灰晒,上網..個miss話送左黎唔代表食先.. o晒咀.. e家11點2個字 返到去佢地都應該開始食緊, 算啦..唔返啦 留返個肚今晚打邊爐仲好