話咁快又一年... 過左八日, 等左十六年.. 又再努力等多兩年,, 兩年就到啦 終於要入品學車.. 650cc 得唔得都成問題,, 一早考左50cc未好囉 可以車人.. 不過,50cc又唔可以駕大車... 聽人地講 e家考電單車大約... 最快一年 最慢都係一年多四個月... 今個星期去驗定眼先.. 一到生日即刻入品.. 唔可以再等.. 係呢.. 生日又點可以冇生日禮物呢!? 講下ja