|
|
2009 年 9 月 25 日 星期五  |
| 2009-09-25 |
分類: 未分類 |
今朝起到身都估到唔多掂啦
之前都成日病習慣左so照番學.
一番左學冇幾耐MISS見我好似好倦
就比MISS捉左去探熱.
之後話我發燒.叫媽咪接我走
但我唔係好想走.係屋企會好悶
走左之後績刻睇e生
比左都幾多藥我.@@
番屋食完藥就訓同訓同再食藥
話自己健康過我既春虫虫小朋友
你今年第2次發燒啦.你唔係健康我好多^^
hilda,春虫虫小朋友同其他人快d好番啦!!!
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 48 | »
|
|