琴晚打風攪到我唔洗訓-.-
1點到屋外已經好打風啦.
個個都訓晒.屋企得番我一個冇訓
成晚望住窗外邊棵樹.仲諗住一定跌.點知冇事
個颱風真係幾勁.我諗我係街可能會被吹走
本身諗影下颱風既環境但太黑影唔到.
一路望望到5點都冇訓.
直到6點細風D先訓
成晚好悶.又冇得訓.係到諗會唔會有BB被吹上天^^
痴線嫁.今日成街都係樹-.-
D清潔工人好慘.