|
|
2009 年 7 月 8 日 星期三  |
| 2009-07-08 |
分類: 未分類 |
今朝番學.番半個鐘交成績表
其他個半個鐘好無聊
我放學績刻番屋企換衫
11點去kaka個party
等左3個字都冇人.攪錯!遲到怪
去完百佳買野就去左hilda屋企平台玩.
我冇食到.佢地都左好少野
食完就玩估歌仔and估數字
輸左就飲豉油可樂^^
唔知會唔會肚痛呢.肚痛唔好怪我
玩完就去左買撲克牌
玩左幾次走左.
係到有d悶想去公園玩佢地又唔去
之後我同黃卓c去左千色擰光光BB
擰左8隻.算係齊晒啦係樹熊一人一半^^
擰完番去搵佢地.佢地想走先-.-好白痴
又話去食b仔.但係冇去.咁就走左lu

d小食.好少-.-
|
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 48 | »
|
|