|
|
2009 年 7 月 2 日 星期四  |
| 2009-07-02 |
分類: 未分類 |
今日去左準備party
我地去左mk朗豪坊.
中晒死穴-.-
都唔知邊個起座野嫁.
起座野黎(客)人-.-
好彩有人陪我驚.
我地自己慢慢行上去
摟左個唔著衫既b.相信係男仔黎嫁^^
之後測試運氣
藍色個位今日小心d^^
又出左買禮物比佢.唔知幾時送好-.-
有得睇某某d成績lu^^
大陸自由行??????
|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 48 | »
|
|