× C h E r R i E 〝 隨心寫◇隨心記
有背景音樂..
CCcherrie
暱稱: ChErRiE
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
放暑假喇^^
悠閒中....
睇相呀..^^
去溫書
How come?
文章分類
全部 (22)
唔開心嘅事 (4)
開心事 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 56
今日人氣: 14
累積人氣: 1778
2007 年 7 月 30 日  星期一   晴天


開心嘅時光 愉快 分類: 開心事

 

                             30-7-2007

今日同媽咪返左學校買中二嘅課本...啲書鬼死咁重,,我拎住袋衫,,又揹住個袋,,媽咪拎住袋藍莓(準備送俾婆婆嘅,,對眼好),,又拎住個袋...我同媽咪睇起尼就似「師奶二人組」...唉...諗起都辛苦.....
     然後我地就去婆婆屋企,,去到先至十點,,見時間尚早,,緊係預習下先(睇普通話書),,緊住就 hea下 hea 下咁囉...一點幾,媽咪落去大家樂買飯(媽咪真好...)食完飯,,媽咪訓覺,,我同婆婆玩啤牌同竹簽..好玩...好玩...媽咪醒左之後,,我地玩「七級珠」,,玩之前,,講明邊個輸左,,就要喺垃圾房門口扮豬叫,,結果婆婆輸左,,去到垃圾房門口,,咁啱一個鄰居返黎,,嚇到婆婆望都唔望就即刻跑返屋企,,我同媽咪呆左,,跟住大笑,,我都未見過婆婆跑得咁快架!!哈哈......返到去,,就罰婆婆向隻貓扮豬叫(Easy job la...)..隻貓見到婆婆咁叫法,,相信都嚇傻左..再玩多次「七級珠」,,今次講明邊個輸左,,就要打俾婷婷EE,同佢講「婷婷,我係豬!噶噶噶(豬叫聲)....」結果又係婆婆輸左,,佢打俾婷婷EE,婆婆忍唔住笑,,然後同婷婷EE講「婷婷......哈哈.....我係豬呀!噶噶噶(豬叫聲)....哈哈....」相信婷婷EE都唔知發生咩事....真係好好玩呀...係媽咪先諗到依 D 鬼主意架咋......haha...
    開心嘅時光過得特別快...媽咪要返屋企睇軒軒啦...而我就留喺婆婆屋企訓一晚兼陪婆婆...
    今日真係好開心呀...唔知聽日又有咩事發生呢??




訪客留言 (返回 CCcherrie 的日誌)


媽咪 於 2007-08-11 05:54 PM 發表:
晴晴:
 
今天公公的喪禮已結束了。
晴晴,你知道嗎?你和軒軒真是我的小天使,
當我開心時,你們會把我逗得更加開心,簡直樂得瘋了;
當我為着公公婆婆的健康憂心時,你們總會安慰我、伴着我,
成為我生命中最大的兩條支柱,
晴晴、軒軒,多謝你們啊!
願你們在天父的保守下,
健康快樂成長,
更願你們成為別人的祝福,
時刻懂得關心別人、幫助別人。
 
晴晴、軒軒,我和爹地都愛你們。
 
媽咪
11-8-2007
 
我愛你們。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TIFF*~ 於 2007-08-10 12:01 AM 發表:
CM 4 uuuuu ^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Kake 於 2007-08-06 10:12 PM 發表:
HI---
禾係第一次黎你個板板---
簡覺吾錯啵---
你肯定用左吾少
心思整拉---
巧靚靚哦---
禾會再黎架
8--8--6--  係咪巧得意呢?!

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

請問....你係邊個??
不過都好多謝你嘅讚賞..
Posted at 2007-09-08 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]