× C h E r R i E 〝 隨心寫◇隨心記
有背景音樂..
CCcherrie
暱稱: ChErRiE
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
放暑假喇^^
悠閒中....
睇相呀..^^
去溫書
How come?
文章分類
全部 (22)
唔開心嘅事 (4)
開心事 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 56
今日人氣: 15
累積人氣: 1803
2008 年 2 月 9 日  星期六   晴天


心...一沉再沉 鬱悶 分類: 唔開心嘅事

陽光係好心情...而我明明可以好開心..但就唔知點解...我竟然會拒絕我嘅好心情..令自己嘅心情經常處於低落之中

                  
今天是年初三,就慣例地說句「祝大家身體健康!學業進步!工作順利!」說過客套話...不想再假裝開心了,我已厭倦這種「假」的感覺了!!
                        
這陣子,我開始感到一點點的空虛..不論哪方面都有這可怕的感覺!!究竟是哪方面令我如此?? 我不斷想...朋友??不是!!家人??不是!!學業??我已決定要好好努力,所以..不是!!親友??一點點吧..因大舅父的口不擇言,還有這陣子是新年,但到了外婆家,沒有外公,感覺總有點怪怪的,而且不太好受!很掛念外公喔!!唉....想了很多方面,但..究竟為何???
                         
其實..我可能知道原因..但不太肯定..但願我的直覺是假的..........
                         
哈....現在的心情好多了..很久都沒對別人訴說心事了...現在多是安慰別人多於向別人訴說心事!!
                        
不寫了..現已是凌晨十二時三十分了...我開始累了...不知「你」有否看到我
這網誌呢?? 哈哈...




訪客留言 (返回 CCcherrie 的日誌)


tayaya 於 2008-02-13 05:59 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2008-02-13 07:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



菁 於 2008-02-12 05:17 PM 發表:
 哈~我等一次黎,
------->>  CM-4-U
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]