今日好忙呀..好多功課要做..
10:30:起身、梳洗
10:40食早餐(個菠蘿包勁大個→$2.5←抵喇!!,食到好飽)
10:55做功課...累
12:45又食午餐喇..(其實嗰陣仲好飽)
1:10同倉鼠仔玩..琴日係佢一歲生日...佢真係好得意嫁
1:25又開始做功課..
2:15換衫
2:40出門口去學小提琴
3:50返到屋企
4:30食左粒朱古力←媽咪請我食嫁,,甜甜甜..好味
5:00做功課..
6:00沖涼
6:35食晚餐..
7:15做功課
8:15食湯圓(黑芝麻)
8:20做功課
11:00將會瞓覺...
今日好開心,因為收到媽咪送俾我嘅一份禮物..嘻嘻..
|