× C h E r R i E 〝 隨心寫◇隨心記
有背景音樂..
CCcherrie
暱稱: ChErRiE
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
放暑假喇^^
悠閒中....
睇相呀..^^
去溫書
How come?
文章分類
全部 (22)
唔開心嘅事 (4)
開心事 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 56
今日人氣: 11
累積人氣: 1775
2008 年 2 月 16 日  星期六   晴天


忙到嘔.. 不安 分類: 開心事

今日好忙呀..好多功課要做..

10:30:起身、梳洗

10:40食早餐(個菠蘿包勁大個→$2.5←抵喇!!,食到好飽)

10:55做功課...累

12:45又食午餐喇..(其實嗰陣仲好飽)

1:10同倉鼠仔玩..琴日係佢一歲生日...佢真係好得意嫁

1:25又開始做功課..

2:15換衫

2:40出門口去學小提琴

3:50返到屋企

4:30食左粒朱古力←媽咪請我食嫁,,甜甜甜..好味

5:00做功課..

6:00沖涼

6:35食晚餐..

7:15做功課

8:15食湯圓(黑芝麻)

8:20做功課

11:00將會瞓覺...

今日好開心,因為收到媽咪送俾我嘅一份禮物..嘻嘻..




訪客留言 (返回 CCcherrie 的日誌)


cHeRrIe 於 2008-02-21 08:01 PM 發表:
車...
我先唔會變到佢咁...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



媽咪 於 2008-02-21 07:42 PM 發表:
晴晴:
 
你指的禮物是甚麼?
你指的是那一粒朱古力嗎?
真是為食妹!
小心變美幸啊!
 
你的媽咪
21-2-2008
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]