今日同Karmen&Kathy去左明將食晏..我因為好耐都無放縱自己,所以我自己再另外要多碟三文魚壽司...我最鍾意食三文魚嫁喇...仲唔止呀...由於我地叫兩個餐,三個人分(驚食唔哂),所以合共有兩個前菜...正當我仲好回味頭先嗰碟三文魚嘅時候,嗰兩個餐黎喇..我差啲開心到喊出黎呀...嗰兩個餐嘅前菜都係三文魚呀..由於Karmen唔食三文魚,所以我同Kathy大概每人平均食左四件三文魚呀....今日真係好滿足呀..