× C h E r R i E 〝 隨心寫◇隨心記
有背景音樂..
CCcherrie
暱稱: ChErRiE
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
放暑假喇^^
悠閒中....
睇相呀..^^
去溫書
How come?
文章分類
全部 (22)
唔開心嘅事 (4)
開心事 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
好友名單
日誌統計
文章總數: 22
留言總數: 56
今日人氣: 15
累積人氣: 1779
2008 年 4 月 16 日  星期三   晴天


Ar YaN ..HaPi BiRtHdAy... 愉快 分類: 開心事

首先...緊係祝欣姐生日快樂啦..你又老一歲啦..哈哈..
跟住就係預祝NiCoLe姐生日快樂..

講番今日先..
今朝一番到去..就見到民打緊籃球...我都好想打網球呀...~
跟住上PE堂...test左幾樣野...做完運動..爽!!
小息後係IS堂..聽鄭sir講書..可能係因為佢講書好有趣味,所以我都聽得好開心!!
然後係maths..,發生左件事,令我同karmen,soki同菜菜子只係上左20分鐘maths..但好彩d classwork我都識做..
到英文堂..Miss Wong 冇返..啲人好開心..但我唔覺得有咩咁開心..可能係因為我鍾意上英文堂啦..
跟住係lunch啦..我同Karmen&琳去攞蛋糕...一個芒果芝士同一個黑森林...
返到去課室..即刻慶祝lu...仲有唱生日歌..Happy Birthday to you,happy birthday to you.......
然後食野lu..個芒果芝士蛋糕好"濟"..所以我冇食黑森林蛋糕...好飽呀..
成個慶祝活動完之後,YaN仲俾左個BiRtHdAy KiSs 我地..(隔空錫面)
佢真係好開心呀..壽星女開心..我地做fd緊係開心啦..

聽日係NiCoLe姐生日..謝煒霖請食kfc...
又食野lu...肯定肥唔少!!
hehe..

講住咁多先..聽日得閒先打啦..




訪客留言 (返回 CCcherrie 的日誌)


Nicole 於 2008-04-19 08:54 PM 發表:
李偉民講左d咩
令你好羨慕?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ArYan416 於 2008-04-16 09:56 PM 發表:
多謝丫...你地同我慶祝生日^^..我真系好開心丫....
如果有埋佢...我諗我會仲開心囉....
不過有你地都好開心丫...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]