08 - 01  ●||★★ 不智?!↗     ||*

我發覺我自己呢排好似成日做d好不智既野-v-

例如同左「佢」前女友果妹講我同「佢」發生既事啦..

同騎士講話佢可能冇估錯啦咁..

我唔係驚佢地會講出黎或者點樣..

我只係覺得我點解會同佢地講-v-

太危險的人-33-

佢地同「佢」同「佢」前女友都太close-33-

太有可能唔小心講漏咀..-000-

唉" 算啦~  反正都講左咯 xD

爆左出黎咪當「佢」係過去囉=)

反正一早就應該要咁早..

一早就要放低架啦=)

呵呵" 咁諗我個心會好過d   xPP


P.S.  騎士,,其實我比較希望你冇放係心上面

跟住冇估過-vvv- 呵呵 xP

 







訪客留言 (返回 CCheese 的日誌)


jessieyip 於 2010-01-10 10:53 PM 發表:
你對佢既感情就已經知道你系好不智
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都係會堅持話係專一-v-
Posted at 2010-01-11 09:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●//  ------●


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Updates

Articles

My Links
尚無任何連結