01 - 11  ●||★★ 滿足, 但悲痛.     ||*

昨天玩得好高興, 萬聖節嘛,

就只是一個去玩的藉口XD

雖然尋日唔多人,

但總括而言都係開心的:)

 

其實每一次我都當是最後一次,

因為你每一次每晚的溫柔,

總在你離開後就消失,

第二天就變回以前一樣,

普通的..比普通更普通的朋友.

我不敢奢想太多,

也不會去要求更多,

雖然心裡正在吶喊著「不要走」.

 

我知道每一次都是唯一的,

未必再有下一次的機會,

所以我就只能把每一次都當作是一天的約會.

你是我一天的情人,

一天完了, 那就沒了.

沒任何的特別關係,

就只是變會朋友.

你說你走了之後, 關係就沒了, 這些溫柔將只停靠在這一夜.

我笑了, 沒說一句話. 因為我知道, 無論我說什麼都改變不了.

我不能把你留在我身邊一輩子. 這算只是多一天也不行.

我從來沒這個資格.

 

看到你說要不要回來陪我,

心是甜蜜的,

很想把握這個機會,

但又怕累壞你.

於是, 做了一個看上去很替你著想的決定.

其實 就是把你推開了.

這個機會, 我讓它明明的流走了.

我不知道若是那刻, 我答你「要」的結果是什麼,

你到底會不會回頭,

但這個機會是我讓它走的.

 

你問我有沒有想你,

這個答案需要由我來說嗎?

你都清楚的, 不是嗎?

 

突然想跟你說,

我一直很想你.

沒一刻停止過:)

明天就是我們相識半年的日子了.

有意義嗎?

 

突然想跟你說,

我喜歡你的親吻,

我喜歡你的溫柔,

我喜歡你的調侃,

說著「又吃醋了嗎? 小傻瓜」的語調.

我喜歡你. 你是知道的吧:)?

 

嘛..很不要臉,

但很想說.

我喜歡跟你接吻 :).







訪客留言 (返回 CCheese 的日誌)


ykit0913 於 2011-11-07 01:55 AM 發表:
芝士加油啊! 如果覺得值得既就唔好放棄,雖然結果既好壞冇人知,但未試過就肯定會後悔! 希望你有個happy ending啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈, 多謝丫!!
但係好遺憾既一樣野係, 就算我覺得值得唔放棄,
都唔代表對方同我有同樣感覺丫.
 
可能我既堅持帶俾佢既只係厭惡,
咁樣就會帶黎一個唔好既結果啦:)
 
後唔後悔, 我唔知道,
但我知道, 我還是喜歡他.
 
我都想自己有個happy ending,
唔知佢會唔會帶到個happy ending俾我呢:)
Posted at 2011-11-09 12:01 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●//  ------●


« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Updates

Articles

My Links
尚無任何連結