09 - 01  ●||★★ BBQ=)     ||*

今日一朝早 [我既一朝早係指..um...12點到-v-]

俾我既臭欣b <3" 嘈醒左-v-

拉左我出去溜冰-00-

人家小妹我還是很眼訓的說-33333-

衰婆!!

跟住我搞左好耐-v-

大概12點九先係太和出發-vv-

呵呵" 邊個叫小妹既父皇係小妹臨出門口果下叫我摺衫-33-

如果唔係我會快好多架!!! @v@

跟住溜左1個鐘到迪迪都黎埋啦=)

跟住同臭欣b <3" 就一齊教迪迪溜冰

迪迪對運動果然有天份-33-

話咁快就學識左行路同一開始溜既技巧 =P

快過臭欣b <3" 好多 xDDD

呵呵 xP

跟住我地差唔多走果陣丸同又黎左 =D

之後一行四人去左TOY'RUS

哈哈哈哈哈  xDD

勁童真xD

四個之中最細既迪迪先係最冷靜果個 xD

我地三個玩到癲哂 xDDD

之後玩左陣就分道揚鑣啦~

臭欣b <3" 同迪迪去旺角整電話同行街

丸同番沙田陪人行街

而我就入左屏山細舅父到燒野食=)

今次BBQ係我燒得最多野食-v-

食得最多野既一次!!

好飽!! @0@

跟住同我地一齊BBQ既仲有細舅母既兩個姨甥仔

一個係中四既大哥  一個就唔知幾多歲既細佬咁啦-3-

跟住個中四既大哥勁高-vvvvvvvvvv-!!!

跟住望落去又要唔似中四喎-vv-

但係我覺得佢有d熟口面-33-

其實當我知佢係中四果下"

我不其然咁係度諗「莫非佢係阿Jed同Gary既同學?!」

呵呵" 不過都係我既諗法=P

冇問到 xDD  況且其實我都唔係好記得佢地兩個間學校校名係乜 xPP

跟住燒完野食番上去傾多陣計就已經11:45

咁就搭車走啦-v-  回程唔知點解勁眼訓-33-

跟住因為阿Jed想傾電話"

所以當我番到屋企既時候就勁快咁沖涼洗頭 xDD

廢事要佢等咁耐嘛 xD

但據說佢都係等左一個鐘-33-

我都唔知點解會咁耐-v-

我明明已經沖得勁快-v-

之後等個頭乾果陣就開始同佢傾

傾到2點3/4度我就要訓喇~

因為小妹聽日要行山 xD

8點幾要起身xD

但係阿Jed仲早-33-

要去比賽=33=

我都唔知點解佢可以咁夜唔訓-v-

莫非我真係老啦(?!!!!)

唔會呱-v-  我仲可以玩到通宵架喎!!!

好-00- 就咁完啦-v-

 

P.S. 其實呢篇野係我係10/01打既xD

但係為左一日打一篇"" 好似好乖咁 xD

所以將個日期變番09/01 xD







訪客留言 (返回 CCheese 的日誌)


jenise0427 於 2010-01-11 09:11 PM 發表:
c0mmenT"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Hello=)
Posted at 2010-01-11 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jessieyip 於 2010-01-10 11:16 PM 發表:
你吾好系到懶委屈;p
我叫左你成半個鐘= =

下次再溜;) 我都好想bbq啊= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-000-  其實我真係好眼訓-333-
半個鐘算少啦~
 
呵呵"好"  新年假溜=)
叫個fd教哂我地 xD
bbq~ 呵呵呵呵~
下年啦 xD
Posted at 2010-01-11 09:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●//  ------●


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Updates

Articles

My Links
尚無任何連結