12 - 01  ●||★★ 考試" 第二日//     ||*

今日係考試既第二日..

氣溫驟降..

市區得果10度..

大埔得8-9度..

我諗東涌得番7-8度-v-

雖然東涌都係新界既一部份..

但係由於果度無樓擋風..

d風係大到乜咁-v-

會凍死人架!

著哂褸、帶埋勁巾都係凍到嘔-v-

跟住隻手有勁凍..

有凍彊左既嫌疑..

最唔鍾意就係咁凍既時候考試..

隻手會寫唔到字..

寫到都寫得唔快..

不過好彩..702係一間非常溫暖既房

入到坐低可以暖得番..

但係一出去就係一個地獄

話說其實兩個都係地獄..

只係講既野唔同姐-v-

今日考哂中文..

都還可以" 我有信心過英文卷-v-

乜事""  唔知係幾多年黎第一次=33=

呵呵" 好可惜開心既時間過得真係快~

又係時間講掰掰-33-

聽日就係考BS既日子-v-

即係等同死期!

未溫過" 不過將會係打埋呢篇野之後俾心機溫!

因為呢一科絕對唔可以死!!

但係BS又偏偏多野記到嘔-33-

我記唔記得哂都係一個未知數..=^=

我唔想因為呢科死左所以無左我既M&S

其實我真係幾鍾意讀數..

同埋如果無左M&S..等時唔知應該點算..

所以BS 同 ECON都唔可以死! >3<

加油!!!!!! Yosh!!


P.S.  有d想癲既感覺-33-

 







訪客留言 (返回 CCheese 的日誌)


jessieyip 於 2010-01-13 12:32 AM 發表:
加油啦;
比心機溫啊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

終於考完..
點都估唔到佢竟然用番個兩條題目..
有marking scheme既答題..
咁樣就俾我唔記得左..
唉..
Posted at 2010-01-14 06:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●//  ------●


« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Updates

Articles

My Links
尚無任何連結