23 - 02  ●||★★ Thinking.     ||*

其實我都唔知點解會上黎qz.

明明上黎qz都冇野做.

只係想搵個地方俾我打下野.

但係奇怪既係我又唔知自己想點.

唔知自己想做d乜.

唔知自己想打乜.

個人唔知點解突然之間好空虛.

好似乜都唔上心.

乜都冇力氣去做咁.

開始胡思亂想.

開始..

有種好攰好攰既感覺.

好似花費左我好多既心力去做一樣野.

但係我明明乜都冇做過.

書冇溫. 功課冇複習.

明明應該要做既野一樣都冇做.

我只係覺得個人好攰.

心靈上好攰.

我都唔知點解突然會咁.

但係越黎越近考試.

突然之間覺得自己點解可以乜都唔上心.

明明係對我黎講咁重要既時刻.

點解我仲可以咁悠閒咁係度睇戲, 睇節目.

點解我會冇個動力去溫書, 去考好d成績.

點解我冇一個諗法去challenge自己.

睇下自己會有幾大成就.

我唔係冇諗過未來既路,

但係我真係唔知我未來既路可以點行.

或者話我冇信心,

我冇信心入到大學.

我冇信心讀到書.

我一路都話我要讀專科.

係因為我太易心散.

當你有好多樣野俾我選擇既時候,

我就不期然咁想依家做下呢樣,

一陣做下果樣.

我唔會定落黎去focus係一樣野上面.

但當我讀專科既時候,

我只需要去面對果樣野.

咁我就可以將我所有既心力集中哂係上面.

但係其實我有冇咁既能力?

我一路都對自己冇自信.

係因為我真係唔信自己會有幾大前途.

我會怨我會恨.

點解香港既教育制度係咁.

逼你去做一個你未必想做既人.

讀咁多書真係有用咩?

真係可以學以致用?

真係可以係社會上應用到咩?

讀咁多年數, 其實要用到既咪就只係加減乘除.

就算依家我讀Business, 讀Econ,

第時我都未必會入呢行,

需要用到我讀過既野.

咁點解我要咁上心,

點解我要咁俾心機去讀d對我冇用既野?

我承認語文對我黎講係有用既,

所以我會去讀.

亦不曾放棄過去讀.

但係我真係唔明點解佢要我地去讀咁多咁無謂既野.

我讀中文, 點解我要去理解佢既歷史?

我知道佢點用咪得囉.

點解我要讀仁義禮智?

古化既道德規範?

知道左又點? 學左讀左又點?

有咩用?

不如你係學校開個社交禮儀課仲好啦.

教人餐桌禮儀果d仲好啦.

最起碼等時會有用.

好似話題偏遠左.

總之我好冇力.

見到其他人係度為考試溫緊書,

我就好驚.

點解我會同佢地唔一樣,

點解會有唔一樣既心態.

明明大家都係處於同一個位置.

明明大家要面對既都係同一樣野.

點解佢地會咁俾心機去溫.

即使可能唔係佢地甘願既,

但係最起碼佢地係做緊.

而我真係冇做過.

亦一d都唔想真心去做.

我真係好攰.

好唔明.

但係得我自己係咁既時候可以點.

我唔可以為左自己想解決呢件事而去麻煩到人.

就好似依家呢個時刻,

即使我幾攰幾無奈都好.

幾想搵人陪搵人傾都好.

我都要顧慮佢地溫緊書, 考緊試.

要放手俾佢地去做佢地應該要做既野.

真係好攰.

唔知點解會咁攰.

呢種感覺hold左好耐.

係好似將所有感情都搬哂出黎咁.

耗盡我所有心力.

提唔起勁去做任何一樣野.

就算係睇戲都覺得冇戲好睇.

突然之間我覺得自己好辛苦.

我唔明點解我會咁諗.

亦都唔知點解會有咁既諗法.

但係我覺得自己既世界好似唔係為左自己而活咁.

我覺得我被改造緊.

成為一個完全唔係自己既人.

我唔鍾意咁既感覺.

呢種突如其來既感覺令我好窒息.

我唔知點解, 突然之間諗番起原來我未填器官捐贈卡,

之後就上網search, 上網申請.

突然之間諗起. 於是去做.

呢種感覺就好似自己就黎死咁.

想係自己死之前為人地做番d野.

我唔知呀.

我都唔知自己做緊d乜野.

第一次打完出黎都抒發唔到感情.

我到底怎麼了?

連文字都唔可以幫到我,

咁我仲有咩方法去幫我自己?







訪客留言 (返回 CCheese 的日誌)


jessieyip 於 2011-03-18 02:43 AM 發表:
諗咁多做咩
要諗都唔係依家諗啦:)(我知道系2個月前既事:p)
把人支持你!

有時我都會好想用文字去抒發
但又唔想俾人睇:p
hahaha
不過我set既pw好易撞xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉 冇話諗唔諗得多既
係果個moment諗到諗唔通咪打落黎囉~~
我都知, 但我都要搵到自己既人生方向先可以行落去架 :)
 
哈哈xd
你個pw根本就唔駛撞xd
令文字抒發其實都真係幾好 :)
Posted at 2011-03-18 02:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



meteorsally 於 2011-03-07 12:39 AM 發表:
俾個cm 你先,,
唔該,,
幫我做份問卷http://www.my3q.com/survey/360/cyui/6642.phtml,,
功課稷架,,
唔該..唔該
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



iris 於 2011-02-26 10:03 PM 發表:
本來岩岩睇完都重有野想講...
但而家真係唔知可以講乜...
「一分耕耘,一分收穫」
如果這話有驗證含意..或者老早已被發生在我身上的事推翻了...
可能這句話只是斷言?
haha...讀econ讀上腦了...
我都唔知可以點做先做到我想做既野..
或者而家起步已經太遲
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

所以話, 想做就要第一時間去做.
好多野, 就算流傳左落黎, 都已經冇左佢既意義.
或者係以前真係一分耕耘一分收穫,
但係依家有咩可能.
就算付出左好多, 收番黎既可能只係0.1.
不過又的確唔可以咁武斷.
「搏盡•無悔」係我呢排好鍾意既4個字.
呢4個字都講得好岩.
只要曾經搏盡, 人生才可以無悔.
 
嗯.
但凡事其實都唔可以用遲同早去定斷.
唯有 努力咁過自己依家擁有既一生.
Posted at 2011-03-05 10:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



s031144 於 2011-02-24 12:29 AM 發表:
人既感受其中有兩面-樂觀同悲觀,
按照你咁講,
都已被悲觀侵占。

其實,
你可以轉個角度去諗,
試想像下貧窮國家人既生活同你而家既生活作對比,
或者睇有關影片,
自然知道自己生活有幾好,
有好多人想讀書,連機會都無,
但我地有得讀書,係咪應該好好去珍惜呢?

雖然有些專業知識係現實生活好少用得著,
但唔代表將來無用架嘛,
多一樣專業知識,你就多一條出路/一個機會。
而且知識係唔會嫌多,
「活到老,學到老」,「知識就是寶庫」,
呢d,你都忘記哂嗎?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

再悲觀d我都試過.
只係突然想打哂出黎抒發下.
或者我真係好悲觀既一個人.
 
我知自己生活得好好.
知道自己好幸福.
但係我真係唔明點解要咁.
我覺得自己俾人standardized左.
好似同其他香港人一模一樣.
 
你明唔明. 學緊果d又唔係好專業既知識.
讀黎有咩用?
知識係唔嫌多.
但係我知道某d知識對我冇用.
咁我做咩要讀?
我冇唔記得以上兩句.
之後我會選擇去讀d我想讀既野.
對我有實際幫助既野.
Posted at 2011-02-24 12:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





●//  ------●


« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Updates

Articles

My Links
尚無任何連結