嘩...「Rush Hour3」真係非常之好睇呀...
個黑人笑到我肚痛,笑到我食唔到野呀...D人
話冇咁好睇我就冇咩同感,但係感覺好似以前
睇過,可能D橋段舊咗D,所以就會有響以前睇
過囉...但係呀Candy就話唔係以前播過,可能
我地唸野唔同la...跟住睇睇下電話響,聽完仲
隨手擺咗響椅到...出到黎至發現唔見咗部手
機喎...跟住又衝番又去...唉,我真係無聊呀
......