2007 年 3 月 20 日  星期二   晴天


開心與唔開心 無奈 分類: 未分類

今日開心野:

1.今日ART冇比人話我整得馬虎呀....SO開心

2.今日HIS堂竟然冇瞌眼訓呀....SO開心

3.今日MATHS冇咩點計數....SO開心

4.今日RT認真咁睇書....SO開心

5.今日足球隊輸左0:4.....SO開心

今日唔開心野:

1.我冇帶本中文書番屋企做...SO唔開心

2.好多功課...SO唔開心

3.冇人陪我食DIN....SO唔開心

4.MSN冇咩人ON....SO唔開心

5.聽日做DRAMA....SO唔開心....



最新文章
拍拖唔等於談戀愛
又做問題LU
天才表演...
今日....
哈哈哈
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
謝軼同's xanga
羅君儀's blog
冼嘉澄's Xanga
嚴希嵐's blog
何卓殷's blog
林詠詩"s xanga
張麗婷's xanga
郭啟恆's xanga
陳可兒's blog
彭仲熙's xanga
黃綺雯's blog
馮詩欣's XANGA
楊貴懷's blog
鄒卓欣's xanga