2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天


2007-02-14 開心 分類: 未分類

情人節快樂呀!!!!

今日係情人節,好開心呀!!!!

想知點解?咁就幫唔到你,因為我死都唔會講架la

死心吧

今日pe堂打手球,我都唔係好識,不過算la

maths又係計下計下,十下十下

eng,冇咩好講,連堂,悶到爆

唔打la,sleeping呀

希望聽日過得開開心心la



最新文章
拍拖唔等於談戀愛
又做問題LU
天才表演...
今日....
哈哈哈
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
謝軼同's xanga
羅君儀's blog
冼嘉澄's Xanga
嚴希嵐's blog
何卓殷's blog
林詠詩"s xanga
張麗婷's xanga
郭啟恆's xanga
陳可兒's blog
彭仲熙's xanga
黃綺雯's blog
馮詩欣's XANGA
楊貴懷's blog
鄒卓欣's xanga