情人節快樂呀!!!!
今日係情人節,好開心呀!!!!
想知點解?咁就幫唔到你,因為我死都唔會講架la
死心吧
今日pe堂打手球,我都唔係好識,不過算la
maths又係計下計下,十下十下
eng,冇咩好講,連堂,悶到爆
唔打la,sleeping呀
希望聽日過得開開心心la