♥..!]我一直覺得-,|﹡▼我不配x* ﹏'
                            
CHANSOKPENG
暱稱: *'_-""IRENE*♥,,
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
妥協 蔡依林
冇心機溫習...
咩係中意,,?咩係愛,,?
UMAC......
2009-06-29
文章分類
全部 (183)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 183
留言總數: 395
今日人氣: 0
累積人氣: 9157
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 16 日  星期四   陰晴不定


超即興,, 無奈 分類: 未分類

今日係星期四,,,,所以要番唱歌,,,

一出到去,,估唔到真係好似WINNIE咁講,,,,好熱,,,

熱到流曬汗LOR,,,,,,

點知一去到,,,

上次坐隔離哥兩個BOY話MISS 同亞SIR都唔得閒,,,,,

唔使番,,,,,,會再補堂,,,

嘩,,,超即興LOR,,,,去到先講,,,,,,,

之後走哥時係樓下見到兩個唱歌人,,,,,

同佢地講,,,,佢地都驚訝左一陣,,,,

番到屋企已經汗流滿面LA,,,,,,

不過咁都好GE,,,,我又未燒碟,,因為唔識燒,,,,

又未唱過WOR,,,,,,

比多D時間我準備下都好,,,,

其實都算好彩LA,,,,HAHA,,,,

發表時間:2009-04-16 08:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 CHANSOKPENG 的日誌)


Iwon 於 2009-05-06 02:12 PM 發表:
好耐ge一篇
不過都給你cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wingki 於 2009-05-03 06:37 PM 發表:
咩PW A??
又5比人睇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



leikai628 於 2009-04-29 07:33 PM 發表:
CM..!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnieip100 於 2009-04-21 09:32 PM 發表:
我有同你講過好熱咩??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你哥時話復活節哥時有一日番學好熱呀嘛,,,
Posted at 2009-04-26 01:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jochau 於 2009-04-17 08:47 PM 發表:
你參加左唱歌班呀~
係咪嗰個咩黃sir嗰個?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係呀,,,,,,,
我係街總學GA,,
Posted at 2009-04-19 07:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



w1314i 於 2009-04-16 09:34 PM 發表:
有冇人同你一齊參a~~??!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇呀,,,,
Posted at 2009-04-17 05:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]