| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
超即興,,  |
分類: 未分類 |
今日係星期四,,,,所以要番唱歌,,,
一出到去,,估唔到真係好似WINNIE咁講,,,,好熱,,,
熱到流曬汗LOR,,,,,,
點知一去到,,,
上次坐隔離哥兩個BOY話MISS 同亞SIR都唔得閒,,,,,
唔使番,,,,,,會再補堂,,,
嘩,,,超即興LOR,,,,去到先講,,,,,,,
之後走哥時係樓下見到兩個唱歌人,,,,,
同佢地講,,,,佢地都驚訝左一陣,,,,
番到屋企已經汗流滿面LA,,,,,,
不過咁都好GE,,,,我又未燒碟,,因為唔識燒,,,,
又未唱過WOR,,,,,,
比多D時間我準備下都好,,,,
其實都算好彩LA,,,,HAHA,,,,
|
| 發表時間:2009-04-16 08:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Iwon 於 2009-05-06 02:12 PM 發表:
好耐ge一篇 不過都給你cm
|
|
|
wingki 於 2009-05-03 06:37 PM 發表:
咩PW A?? 又5比人睇
|
網主回覆
你哥時話復活節哥時有一日番學好熱呀嘛,,, Posted at 2009-04-26 01:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
jochau 於 2009-04-17 08:47 PM 發表:
你參加左唱歌班呀~ 係咪嗰個咩黃sir嗰個?
|
網主回覆
唔係呀,,,,,,,
我係街總學GA,, Posted at 2009-04-19 07:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
w1314i 於 2009-04-16 09:34 PM 發表:
有冇人同你一齊參a~~??!
|
網主回覆
冇呀,,,, Posted at 2009-04-17 05:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|