♥..!]我一直覺得-,|﹡▼我不配x* ﹏'
                            
CHANSOKPENG
暱稱: *'_-""IRENE*♥,,
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
妥協 蔡依林
冇心機溫習...
咩係中意,,?咩係愛,,?
UMAC......
2009-06-29
文章分類
全部 (183)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 183
留言總數: 395
今日人氣: 0
累積人氣: 9159
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 28 日  星期一   雨天


咩係中意,,?咩係愛,,? 疑惑 分類: 未分類

突然之間唔識分咩係中意...咩係愛呀....

有冇人可以答下我呀..!?

有一個男仔...

我好中意同佢2個人一齊既時間...就算做d咩都好..

但係當一班fd一齊既時候..可以陌生到好似陌生人咁...完全唔會出聲..

可能因為佢太叻...係佢面前做咩都好似係錯咁..

係佢面前...我永遠做唔番自己...

又唔係話會扮斯文哥d...但就係做唔番自己...

我會成日都想搵佢..成日都諗佢....

另一個男仔....

我可以係一大班fd面前發表自己既意見...從來唔會怕d乜野..

同佢相處可以好自然...做番我自己...

但係我唔會成日想搵佢..成日諗佢...

咁係咪只係fd咋..?

究竟係點架...?

係未夠中意定係點呀.....?

我唔知點呀...?

點先叫夾呀...?

發表時間:2009-12-28 01:59 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 CHANSOKPENG 的日誌)


may991626 於 2009-12-29 08:56 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



w1314i 於 2009-12-29 12:29 AM 發表:
另一個男仔是哪位a?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winnieip100 於 2009-12-28 10:43 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sheep_stop 於 2009-12-28 03:04 AM 發表:
我都唔識答...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KIROBLOG 於 2009-12-28 02:37 AM 發表:
嘩∼∼ 你開情花了a 仲double 上tim
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔知唔好亂up....
Posted at 2009-12-28 02:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



PSsan 於 2009-12-28 02:19 AM 發表:
噢~~艾雲
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]