哇哇哇,,琴晚諗住等埋 [ My SIsther〕番來的..
旦糸等到1點就訓嚕...實在實在太太太 攰了喔,,訓左 =0=
之後金日..mami 叫我番教會..醒不了 -0-
訓訓訓...我的b!b! 在家..不過 整整野,,打比WAIwai慧去佢屋企 [做]功課
嘿嘿..估吾到口甘2就出到黎 實在太太太 開心na ::::: 糸超級的--開心--尼
億億億 爆個 開心了喔喔喔 >V<v

去到,,一個人糸佢屋企..佢冇鎖門..真醒目//GD==比NI的
〔做做做〕PIG LING豬豬G,,都泥左....係丫 仲有WAIwai慧個 表妹丫
好好好 億個得意丫...>﹏< 搣爆佢 *v*" 嘿嘿
之後 就同 pig ling豬豬g 搭70k歸家嚕..佢糸 華明落車:::之後去左OK 買左 ICE-CrEan食
好味味味..好耐冇食na wo.. 吾吾 =*) 番到屋企,,都係冇乜野做
PS:::MSN..DEL 左爆多 閃字..卡卡..打 字都 吾 洗 就住就 住 嚕,,SO GD
我家姐,,,玩到金日妟就先番::家陣訓到成隻死 豬豬豬口甘..口喜
***********************************完完完嚕
|