♠::`CHAUYI 的生活 點滴點滴點滴 ***
_______________吾好 禁右件 BOR ""XD

【[-'●只要 換 你 一次 微笑 就 算 是 作 夢也會笑*=]`
 
 
 
[﹏秋秋=]>V<

暱稱: *CHauYI`*
性別: 女
國家: 香港
睇多 dd  

« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
`'[他們的9up***卡]

 
最近三個月尚無任何留言


◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
`'[禾*的月友們**]

 

♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
2005 年 12 月 31 日  星期六 晴天
我的天```OHMYGD =0=

FUCKFUCK,,MSN名````

小西西`````` ------OHMYGOD!!!!**我的天啊 .......

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG

點解點解 ?!?!?!?!***佢可以口甘 =0=

WHYWHYWHYWHYWHYWHYWHY***

CAN  U  TELL ME ?!?!?!?!?!?!?!***

話我之話我之話我之....佢發生左口羊事?!?!?!?!?**

洗吾洗去睇睇   獸醫丫?!?!?!?!?!?**下下下?!?!?!?!**

想死想死想死想死想.....死,,,,

糸見到佢個名的這一刻 =0=``

**************冇野好講 -0-

ps:::::今日 d 人糸到攪  難gap...笑撚死死死 丫口黑

正一難gap王 >v<''' @v@

依家聽到個咩  汪牙姐唱歌

感覺到  自己唱歌都吾差GE !!!!!*** 口喜

 

刊登時間︰2005-12-31 11:36 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2005 年 12 月 30 日  星期五 晴天
wo::: 番來 lorrrrrrr

嘿::大家,,我番左黎喇喇喇>?amp;lt;...卡'有冇掛住我先 *v*

um...第我依家就講講這幾天的事::::::

[ [ 入 camp的 第一天  28/12 ] ]

一早就起左身..玩電腦|||旦係好快就 就出門口lu***個陣爆爆爆  吾想去 =口=''

唉唉唉::係架車到 完完全全係想死GE  lorrrrr..-0- 真係想嘔 @___________@''

一坐就坐左成   粒幾2粒中  TOT 旦係嘔唔出[ [ 這感覺真係比死更難受 ] ] X___________X

落車,,一直行行行..行死人 na****仲係落緊雨的 .....

上左房之後```整下 d野..汁下丫個 d..都吾早了..卡卡  就去左bbq嚕

真係好味  又有人火堯比我食..口可口可 >V<v  跟住落左個沙灘到,,on99地行了一會

 d 水好涼陣陣GE,,冇鞋著番去..就口甘行..個條路又  黑又有  狗叫..我驚到死

又冇鞋著 =0= 係到跑---億個痛  T^T''咁就沖涼LU**D人話冇熱水

我就冇得沖.. 周圍行左一陣..口甘就沖喇,,卡卡  D 水係有熱的..有人冇   口黑口黑//

之後之後...訓覺.. 訓唔著 UM,,出左房,,有人係到,,我都坐底左..

冇耐..又有人黎左,,卡 傾傾傾  傾陳朱的仆街野 :::口合

到左,,4點到,,呇a話要訓...口甘我都訓左喇 zz ZZ~~

機本上,,我係同我教會D人去GE,,旦係...冇乜人理我嘰...感覺不錯不錯,,其實係超正  lorrrrrr

億個 :::自由喔

[ [ 入 camp的 第2天  29/12 ] ]

訓左個幾中..就要醒 =0=''要靈收 -0-...好在冇問我野  JACK,,吾係一定比人問到口啞啞 =0=

食早?:都OK的哦'''之後d人玩 繩綱+自由時間  去左沙灘..打左幾下排球 咁na!!*

就食 LUNCH:::正,,玩左口甘耐..億個億個  肥餓丫我 >V<

之後...就玩水...我比人整到成身都濕晒 -0-..不過個個都係..凍死我了 T____T'''好玩的

玩扉  我第一個沖左去換33卡  億個書服哦哦哦 *V*v口喜口喜---不過又去左玩沙

今次係堆沙比賽,,我個組第2哇..勁***又到左自由時間....打左陣排球又..之後  HAVEING DINNER

食完..又玩,,吾又唔可以話吾好玩,,但係爆爆爆  攰..玩左都好耐下..

完左就沖涼...我又係第一個沖左去..YEAH..又係書服晒丫...*V*v

有人買左杯麵番黎,,買左一杯食..[[又約左今晚傾計..哈]]

之後  比人趕左入房 =0=凸凸凸....等等等..等到唔知幾點-----偷走左出去

因為個  姑娘話今晚吾好再出去 ."/. 吾係鎮門wor

出到去,,搵左陣..冇人影 咁就訓覺了=====真係可惜喇  唉

[ [ 入 camp的 第一天  28/12 ] ]

食早壑妨e d 野同琴日一樣 =0=..食完早壑妨?amp;nbsp;  係到唱歌 T子

玩玩玩..哈 我家姐幫我      按腳,,口喜口喜口喜,,又到左LUNCH  TIME::

一食完,,就好趕咁行行行   行去搭旋....嘩嘩嘩 一上旋  我就暈喇,,=0=

之後  吾理na,,訓覺覺..醒個陣就到lu***汁野落旋

再等車  番  fanling..上左車,,,食蝦條..好味道.比我食晒  口黑口黑口黑

落車後::::回定回家回家..on  msn 

ps:::中於都番左屋企na**好攰攰攰丫'''

其實  都好好玩GE我覺得  起碼唔覺得 晒左 D  錢先 ...

不過不過  搭車個下先死 T^T      覺得好快過哩3日..卡卡

**********************講完嚕**留個言na..啜卜

 

刊登時間︰2005-12-30 06:18 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



                                                                                                                                                                                
Code: [Copy to clipboard]
秋秋秋秋秋>v<