嘿::大家,,我番左黎喇喇喇>?amp;lt;...卡'有冇掛住我先 *v*
um...第我依家就講講這幾天的事::::::
[ [ 入 camp的 第一天 28/12 ] ]
一早就起左身..玩電腦|||旦係好快就 就出門口lu***個陣爆爆爆 吾想去 =口=''
唉唉唉::係架車到 完完全全係想死GE lorrrrr..-0- 真係想嘔 @___________@''
一坐就坐左成 粒幾2粒中 TOT 旦係嘔唔出[ [ 這感覺真係比死更難受 ] ] X___________X
落車,,一直行行行..行死人 na****仲係落緊雨的 .....
上左房之後```整下 d野..汁下丫個 d..都吾早了..卡卡 就去左bbq嚕
真係好味 又有人火堯比我食..口可口可 >V<v 跟住落左個沙灘到,,on99地行了一會
d 水好涼陣陣GE,,冇鞋著番去..就口甘行..個條路又 黑又有 狗叫..我驚到死
又冇鞋著 =0= 係到跑---億個痛 T^T''咁就沖涼LU**D人話冇熱水
我就冇得沖.. 周圍行左一陣..口甘就沖喇,,卡卡 D 水係有熱的..有人冇 口黑口黑//
之後之後...訓覺.. 訓唔著 UM,,出左房,,有人係到,,我都坐底左..
冇耐..又有人黎左,,卡 傾傾傾 傾陳朱的仆街野 :::口合
到左,,4點到,,呇a話要訓...口甘我都訓左喇 zz ZZ~~
機本上,,我係同我教會D人去GE,,旦係...冇乜人理我嘰...感覺不錯不錯,,其實係超正 lorrrrrr
億個 :::自由喔
[ [ 入 camp的 第2天 29/12 ] ]
訓左個幾中..就要醒 =0=''要靈收 -0-...好在冇問我野 JACK,,吾係一定比人問到口啞啞 =0=
食早?:都OK的哦'''之後d人玩 繩綱+自由時間 去左沙灘..打左幾下排球 咁na!!*
就食 LUNCH:::正,,玩左口甘耐..億個億個 肥餓丫我 >V<
之後...就玩水...我比人整到成身都濕晒 -0-..不過個個都係..凍死我了 T____T'''好玩的
玩扉 我第一個沖左去換33卡 億個書服哦哦哦 *V*v口喜口喜---不過又去左玩沙
今次係堆沙比賽,,我個組第2哇..勁***又到左自由時間....打左陣排球又..之後 HAVEING DINNER
食完..又玩,,吾又唔可以話吾好玩,,但係爆爆爆 攰..玩左都好耐下..
完左就沖涼...我又係第一個沖左去..YEAH..又係書服晒丫...*V*v
有人買左杯麵番黎,,買左一杯食..[[又約左今晚傾計..哈]]
之後 比人趕左入房 =0=凸凸凸....等等等..等到唔知幾點-----偷走左出去
因為個 姑娘話今晚吾好再出去 ."/. 吾係鎮門wor
出到去,,搵左陣..冇人影 咁就訓覺了=====真係可惜喇 唉
[ [ 入 camp的 第一天 28/12 ] ]
食早壑妨e d 野同琴日一樣 =0=..食完早壑妨?amp;nbsp; 係到唱歌 T子
玩玩玩..哈 我家姐幫我 按腳,,口喜口喜口喜,,又到左LUNCH TIME::
一食完,,就好趕咁行行行 行去搭旋....嘩嘩嘩 一上旋 我就暈喇,,=0=
之後 吾理na,,訓覺覺..醒個陣就到lu***汁野落旋
再等車 番 fanling..上左車,,,食蝦條..好味道.比我食晒 口黑口黑口黑
落車後::::回定回家回家..on msn
ps:::中於都番左屋企na**好攰攰攰丫'''
其實 都好好玩GE我覺得 起碼唔覺得 晒左 D 錢先 ...
不過不過 搭車個下先死 T^T 覺得好快過哩3日..卡卡
**********************講完嚕**留個言na..啜卜
|