考完試喇>@<''好開心牙 成個人鬆哂 冇一次考試咁hap>@< 可能今次真係認真溫書喇..!!太好喇太好喇
中文:::: ok la>@<"""希望成績好啦
英文::想像中易
maths::我認為4 科女面最難=00=今年吾知發咩精經 maths 好鬼差
常識:: 識 ok la
電腦::冇溫 因為吾報分XD 亂做 不過都識
哇==今日考常識果時 9個字 3 個字做完喇= = 好易XD 想訓覺 不過肺時比人丙=0=)))MATHS 後而吾夠時間 有一題冇做=3= 考完試成個人DIN 哂 係車倒同CANDY 米米大玩XD牙米一隻眼喊XD 其實吾係喊 哈哈 比我打xDD我都吾想咁大力嫁 我都有比你打番牙xDD 番到HOME 係倒發精經 係倒大嗌=3=我發覺我真係傻左 之後開電腦玩喇 一間要大訓一覺牙
前幾日就得數吾夠5個人 ON MSN 而家=0=好多人ON 同D FD 傾星期一D野 吾打LU=3=
成個人鬆哂AR
|