今日可能會係最吾開心果一日>@<''第2個小息上左天台跳遠副校話要簡人
我同林麗山同6a 果個=]]無奈地 我幾時都用錯腳 唉 而家簡左林麗山 >"<
平時練果時>< 我都遠過佢 點解會用錯腳牙!!!!!打左鍾=]]果陣時 其實我真
係好吾開心 但只係扮到好次冇野咁番課室>< 之後同d FD 上堂玩左陣
先好番D 本身今日係我考煲東瓜 但陳老師話教多小小野先 之後比我地係咁拉
住 仲有幾分鍾先開始考= =岩岩考倒我同蕉蕉 >@<"'之後果個小息 心情都冇
乜野>@<''上MATHS 保課仲係咁同牙TA 傾計 放學果時仲勁 天Q 上面 有D人
行左上去 [飛仔黎]鬼吾望佢地PK xDD
番到屋企@@""真係想大喊一場= =不過都係冇 |