你唔好係度作得就作啦~6a 某某女仔...好扮野個個....

人地都冇喊~你又話人地喊..

道叫你加姐搵人地個blog...之後睇人地個blog...

你想睇完人地個blog..之後串人地呀媽鴉ma~~~

估我唔知咩~~又乘日偷野,又乘日作得就作,作左d故仔話比你呀媽聽..

等你呀媽又去串人地呀媽~~2母女都扮哂野~~

跟住你呀媽又乘日起大家樂到計埋d咩成績.....又去串人呀媽~~

講哂大話~~好扮野呀你~~!

 

 

 

 

 

日日既心情=] 【快樂】,【開心】我的感覺Xdd~

日日既心情~黎睇下啦!好精彩架=]
睇完要留CM呀~


2007 年 6 月 25 日  星期一   晴天


扮野一族~~ 無奈

唉~~個個人"閱"黎"閱"扮野la~~佢always偷人野~~

佢呀媽又always走去串人地呀媽~~又always理我地班d事~~

好似乘個6a都係佢咁~~乜都理一餐~~人地去"all"屎你都要理~~

咁中2理就黎做我地班班主任啦~~不過see你都冇本事嫁la~~

你呀媽乘日see人d blog~~之後去大家樂到唱邊個做左d咩事~~who衰who壞~~

跟住又話自己d仔女有幾好~~扮哂野咁~~之後你同你加姐又always搵人d blog~~

比你呀媽睇~~睇完又去唱~~唱到乘個大家樂都知~~正一八婆師奶~~冇事做就去講埋d是是非非~~

好心你地啦~~冇野做就學下野啦~~終日無所事事~~你地仲屎過我啦~~

呀某某人開左個xanga~~你又去搵~~你諗住搵完比你呀媽see,之後又比佢去唱人ma~~

不過你地點都搵吾到架la~~佢話比我listen,佢個xanga整左lock~~你入唔到去架la~~

佢仲叫我同你講,叫你慢慢搵呀~!咁你真係要慢慢搵啦~~kaka~~佢仲話你想唱佢,下"細"先bo~~

你地乘家人都扮哂野~~都唔知你前世係咩黎~~咁扮野~~可能係隻狐狸掛~~

扮野一族→中吾中2呢個名呀~?講你嫁~~我改嫁~~

 






訪客留言 (返回 CHELLYLEUNG 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]