30-9-07
去左哈囉喂xd好好玩
-v-原本淨係得TInG,雄,佢呀哥同埋佢呀哥女友,,點知..TInG就叫埋我去
-v-"我就好無奈咁同左佢去..點知雄又叫埋卓去... (真係爆爆爆無奈-3-"*)
之後...我地玩左過山車(正- -+*),全部鬼屋
雖然係玩得好開心仲好好玩...0rz,,但係..個代價都唔重下
下年再去過..*v* 要真真正正咁面對d鬼
1-10-07
真係多人生日@o@"有情怡,鈞,呀雄個Fd(-w-"雖然係唔識...*)
但係都補返生日快樂先=〕
年年都咁開心=p,,又衰左..
原本講好左d野..但係我訓過龍就...on
真係對唔住x3x"
-V-上唔到網,因為轉左公司..所以上唔到網/3\"
2-10-07To4-10-07
..照常返學*v*"...返學真係無聊0V0"
...成日上堂都訓教/3\"幾時先改到\口/"
唔可以再訓*3*"再訓..真係死得+3+"
我已經好比心機係咁抄筆記-,-"
(見到我抄筆記係一件好難得0既事黎@w@,,希望同到TInG一班t3t"*)
頂,黎文piG同口水輝係咪路呀\口/?成日都被咁{手火9}多功課做(痴筋- -凸*)
5-10-07[今日]
好野=3="有得放假xp
今日..同左TInG同MaNd去左接人放學(-澄清:唔係嘈人果隻接@3@"-)
頂..點知佢以為我地係玩就自己一個返左屋企,你都算係掂-凸-"
之後就.....遲d再打xp