-◆*看 看 小 傻 的 世 界♥♡
-_  只要你對我專一 我已很足夠=]*,,_-
-*!日期}}::2007 年 10 月 5 日  星期五   -*天氣xd::晴天


=3="再打返BloG*

30-9-07

去左哈囉喂xd好好玩

-v-原本淨係得TInG,,佢呀哥同埋佢呀哥女友,,點知..TInG就叫埋我去

-v-"我就好無奈咁同左佢去..點知雄又叫埋卓去... (真係爆爆爆無奈-3-"*)

之後...我地玩左過山車(正-  -+*),全部鬼屋

雖然係玩得好開心仲好好玩...0rz,,但係..個代價都唔重下

下年再去過..*v* 要真真正正咁面對d鬼

1-10-07

真係多人生日@o@"有情怡,鈞,呀雄個Fd(-w-"雖然係唔識...*)

但係都補返生日快樂先=〕

年年都咁開心=p,,又衰左..

原本講好左d野..但係我訓過龍就...on

真係對唔住x3x"

-V-上唔到網,因為轉左公司..所以上唔到網/3\"

2-10-07To4-10-07

..照常返學*v*"...返學真係無聊0V0"

...成日上堂都訓教/3\"幾時先改到\口/"

唔可以再訓*3*"再訓..真係死得+3+"

我已經好比心機係咁抄筆記-,-"

(見到我抄筆記係一件好難得0既事黎@w@,,希望同到TInG一班t3t"*)

頂,黎文piG口水輝係咪路呀\口/?成日都被咁{手火9}多功課做(痴筋- -凸*)

5-10-07[今日]

好野=3="有得放假xp

今日..同左TInGMaNd去左接人放學(-澄清:唔係嘈人果隻接@3@"-)

頂..點知佢以為我地係玩就自己一個返左屋企,你都算係掂-凸-"

之後就.....遲d再打xp

 

 

 

 ;]刊登時間: ##posttime##  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



CHERRY219
暱稱: -________小傻*!]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
仍愛你/3\
-[__陳漢義__♥]-
唔再打日記=]
..好後悔..點解我會咁...
忘記..真的很難..
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
-*◆TiNg]]_XANGA
-S!u凱*!啲日記@@v
dada個xg =]