2008 年 6 月 11 日 星期三  |
| 考試中... |
分類: 未分類 |
今日...
考試中......(5月9日開始)
今日考Eng
嗨...之後去打反
反完呂柱,肥B,林健華,吳源鑫黎左我home
kk...
超慘...我部腦睇唔到Youtube(load唔到)...(冇奈)
之後呂柱走左陣
肥B就走(我借左---我的最愛比佢番屋企睇)
我,林健華,細佬同之後一齊走
點知...唔記得拎鎖匙(嗨,唔好提喇)
9:00先可以番屋企
聽日考中作and常識,大家加油
|
| 發表時間:2008-06-11 10:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 9 日 星期一  |
| 唉...好彩... |
分類: 未分類 |
今日...真係巧無聊牙
細佬12:30就早林健華去左Hollywood
得番我一個係屋企
悶死...
好彩MSN有人陪禾傾計
kk......~~ |
| 發表時間:2008-06-09 04:48 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 29 | »
|
| «‹ April 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|