2008 年 6 月 7 日 星期六  |
| kk...其實我想番學 |
分類: 未分類 |
今日...
一起床,睇到好大雨
開左電視睇,原黎係------黑色暴雨,又話------山泥傾斜警告
噢噢噢...唔洗番
我起左身,又訓唔着喎(真係慘)
唔洗番學,你開心嗎?
但係我想番
原因?其中一個原因就係快考試,另一個就係xxx(你估下喇)
等到雨停,已經12:00---13:00
我,細佬,猩猩,林健華去打basketball (反鎖匙圈)
最後果個,要請1-3個野飲($3.5)
雖然只係$10.5,但係羸比錢更重要
如我所愿,我第1名...
細佬第2,猩猩第3,林健華第4
呵呵!!!
之後我同猩猩再玩多次,又係我羸,,,,,,ka
隻猩猩唔識射2分(就係甘羸唔到)
wakaka,我就快死喇(笑死)
|
| 發表時間:2008-06-07 11:00 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 5 月 31 日 星期六  |
| 攰死了 |
分類: 未分類 |
今日...
攰死了...=]
1:30分去到學校,點知穩唔到未還圖書,比人叫左去低年班
好彩我話穩,穩唔到買翻本一樣既圖書比佢,先有得去
3:15分去到度假村
...
之後去講座廳派名牌
之後去反
我地班男仔去左打機(果d機我都唔識反)
之後去食飯,d餸唔好食
跟住去party
好搞笑......ka
上床就寢?冇啵
我地仲玩左枕頭大戰
有人訓3-4鐘,有人訓2個鐘,有人1個鐘,有人冇訓(我是其中一個) |
| 發表時間:2008-05-31 03:37 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 29 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|