2008 年 3 月 25 日 星期二  |
| 冇聊+超攰 |
分類: 未分類 |
今日..........
因為停電既關係,所以我and細佬去左牙姨屋企(8:00)
雖然可以「反」電腦,但係開唔到MSN(可惜)
我本來想去表妺屋企(大圍,想去編個人簡介)(因為我屋企部printer壞左)
但係去到之後,好冇奈
之後牙姨叫我地去洗菜,我就去左洗(因為我知細佬唔會洗)
之後又做左好多野........
嗨...今日超攰............@@''
|
| 發表時間:2008-03-25 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 24 日 星期一  |
| 好happy |
分類: 未分類 |
今日.....
我地又去坪石park打乒乓波啦(都唔知係唔係打上癮)
本來beeno話佢牙媽o唔比佢去打乒乓波,但係最後都比
我and細佬打左1個鍾,就去打「千秋」,就係果度,撞到beeno
之後去打o乒乓波,張臺比人搶左
之後,我地「蝦」細路,叫佢地o一齊打
ka,佢地又肯(正一傻仔)@@''
本來打1分,冇拿拿又話打3分,仲可以「雕時」添
我同beeno特登每人羸一球,係度狂「雕時」,2條傻仔都唔知(笑爆)
打多陣,佢地走左,我地仲連張臺都拿埋添,ka...呢d正一典型既「蝦」細路手法@@
kakaka,笑死禾啦.........
(因為琴日細佬用完之後即刻off機,所以琴日既Blog今日先寫) |
| 發表時間:2008-03-25 08:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|