2008 年 3 月 23 日  星期日   晴天


超攰 分類: 未分類

嗨........

今日9:25分起床,就擦牙DO功課,DO到11:30分我就DO完功課,就叫細佬比電腦我用

因為琴日and前日冇打Blog,今日補翻,所以隻手超攰

一陣細佬又約左林健華去打乒乓波,又叫埋我去,甘我隻手唔洗要啦

手牙手,你真係可憐!@@''

9:30分加落去

今日諗住同細佬,林健華去打乒乓波,但係冇拿拿傻猩猩係窗度叫,我問佢去唔去打乒乓波,佢話一陣

1:30分同細佬,林健華去左豐澤樓下打乒乓波,打左大約1個鍾,傻猩猩黎左打左一陣,我地幾個玩11分,傻猩猩竟然輸比林健華...

之後就去打籃球,打左30分鍾,就去左「SeVeN」買野飲,甘傻猩猩就走左

我,細佬,林健華就去左「坪石」打乒乓波,但係係公園see到好多人既秘密

點知突然想打「千秋」,打左陣

先至打乒乓波,但係果d人成日一家人霸住2張臺,等一陣有人走左,我地即刻走埋去玩

打到7:45分,又去打「千秋」,打到8:00先至翻屋企

今日係最遲翻屋企(8:15分)

好攰牙............@@''

發表時間:2008-03-23 11:58 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 3 月 22 日  星期六   晴天


勁冇奈囉 分類: 未分類

今日...

Roy話佢今日翻大陸,就同我,brother,beeno去豐澤樓下打乒乓波,打左陣......

落大雨添...如果一bad波出去執,甘就變落湯雞

但係,照樣bad...邊個bad就邊個出去執

Roy,打左大概1個鍾,走左

仲拎走埋個波,好彩細佬拎左個籃球黎

之後就去左明麗樓打籃球

打左陣...我地3個諗住去坪石park,諗住翻屋企擺低個籃球,但係翻到去,突然唔想去

甘就係我屋企「反」電腦...beeno8:30先走...好happy牙@@''

發表時間:2008-03-23 11:52 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


CHICHING1518
暱稱: ch_ing
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
9號之風球
補打琴日
香港先生之選舉
我表妹生日N買書
My friend生日
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 292
今日人氣: 3
累積人氣: 1042
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed