嗨........
今日9:25分起床,就擦牙DO功課,DO到11:30分我就DO完功課,就叫細佬比電腦我用
因為琴日and前日冇打Blog,今日補翻,所以隻手超攰
一陣細佬又約左林健華去打乒乓波,又叫埋我去,甘我隻手唔洗要啦
手牙手,你真係可憐!@@''
9:30分加落去
今日諗住同細佬,林健華去打乒乓波,但係冇拿拿傻猩猩係窗度叫,我問佢去唔去打乒乓波,佢話一陣
1:30分同細佬,林健華去左豐澤樓下打乒乓波,打左大約1個鍾,傻猩猩黎左打左一陣,我地幾個玩11分,傻猩猩竟然輸比林健華...
之後就去打籃球,打左30分鍾,就去左「SeVeN」買野飲,甘傻猩猩就走左
我,細佬,林健華就去左「坪石」打乒乓波,但係係公園see到好多人既秘密
點知突然想打「千秋」,打左陣
先至打乒乓波,但係果d人成日一家人霸住2張臺,等一陣有人走左,我地即刻走埋去玩
打到7:45分,又去打「千秋」,打到8:00先至翻屋企
今日係最遲翻屋企(8:15分)
好攰牙............@@''
|