゚★ 鬼仔x晴晴゚ <3`
CHINGG426
暱稱: ゚★ 鬼仔x晴晴゚ <3`
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
累到我呀..
我唔係lo..
餓死左...悶死左...嚇...
結拜lu..
文章分類
全部 (4)
姊妹們事蹟 (2)
學校事蹟 (1)
未分類 (1)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 4
留言總數: 7
今日人氣: 0
累積人氣: 108
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 9 日  星期三   晴天


我唔係lo.. 不滿 分類: 姊妹們事蹟

today真係好不滿lo..

today一早就起左身,應該大約4點幾度la..想訓番都訓唔著..真係死變態..

六點3度la,番到school,see到boey同hilda..so,我地一路talk一路study..

talk talk下,講到放學eat咩,本身先前話去eat sushi,點知佢地兩個私自轉左地方..

我同佢地講我唔得,點知冇人理我..so,一see到ling就上左去..

====================================================================================================

~~~~~~上到去~~~~~~

ling同我講佢呀媽話我地機架lo..我超o lo..超接受唔到..

我地一路study一路好激動咁討論我地係機o既問題..過左一陣就go back左課室拎野..

點知.................

====================================================================================================

~~~~~~考試仲有5min~~~~~~

o係le5min我一直都冇昂高個頭..

因為我諗起ling呀媽講o個D野..好激動..

~~~~~~考完宗教之後~~~~~~

我照常走去find ling,點知同佢talk talk下,佢突然推開我..

好彩我醒,佢一推我,我就捉實佢..

如果唔係我成個人fly去_ _ _度呀..

====================================================================================================

~~~~~~放學之後~~~~~~

我同ling諗住去食sushi,點知去到味開..so..

我地走左去''赤丸''度食左先..

食完''赤丸''之後,上去等左陣就可以入去..

我地食左地獄蜆鍋ar,手卷ar等等..超好味喎..

食完之後,我地就走左去7-11食魚蛋..

返到home仲煮左個noodle食..飽到嘔..






訪客留言 (返回 CHINGG426 的日誌)


rocknie 於 2009-12-09 10:01 PM 發表:
Cm*=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =]
Posted at 2009-12-10 08:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ivychy2004 於 2009-12-09 07:04 PM 發表:
咁有錢去食壽司..-.-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 OK LA..
Posted at 2009-12-10 08:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



alanchan520 於 2009-12-09 06:26 PM 發表:
cm =]
happy day!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 55
WE SO HAPPY AR!!
Posted at 2009-12-10 08:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]