今日10幾起左身,,,係度發呆,,,之後洗白白,,之後食早餐,,m記,,,ya~~之後成個下就係度打機同睇戲,,之後呀菁`同牙威果d打黎,,,之後見今日落雨,,吾係幾想出,,之後係度打機同玩豆豆~~~~今日就係金啦~~
宜家同呀菁傾緊電話`幾好笑`,,,,,之後佢話要(擔)我~~~{吾劑~~~} 之後同佢係度玩人電話~嘻嘻`~
我吾係金隨便既人~~~牙~~~ 哈~